خبر عضو هئیت مدیره پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی/ سرمربی پرسپولیس می‌ماند؟

کدخبر: ۶۱۹۶۰۸
اقتصادنیوز: حسین خبیری عضو هئیت مدیره پرسپولیس استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: همه ما بعد از این موضوع غافلگیر شدیم. ما ۱۰۰درصد مخالف جدایی گل‌محمدی هستیم. باید صبر کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم در این ۲ روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد
خبر عضو هئیت مدیره  پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی/ سرمربی پرسپولیس می‌ماند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنیم، او مربی ما و افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است.

حسین خبیری عضو هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر سه‌شنبه در خصوص حواشی اخیر این تیم و استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: همه ما بعد از این موضوع غافلگیر شدیم و توقع چنین اتفاقی را نداشتیم. باشگاه هم بلافاصله بعد از این موضوع واکنش نشان داد و ما ۱۰۰درصد مخالف جدایی گل‌محمدی هستیم. باید صبر کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم در این ۲ روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد تا در خصوص آینده پرسپولیس و تیم تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم. او مربی ماست و در این مدت افتخارات زیادی را برای ما به ارمغان آورده است. گل‌محمدی به ما برنامه داد و درباره بازیکنان مدنظرش با باشگاه صحبت کرد و اقدامات لازم برای حضور این بازیکنان در دستور اقدام بود. حتی در مورد اردوی خارجی هم صحبت‌های رد و بدل شد و قرار بود اتفاقات خوبی رقم بخورد. همچنان منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در این فصل ما هم باید در بیرون زمین مبارزه کنیم و هم در داخل زمین! امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و شایستگی خود را بارها و بارها ثابت کرده‌ایم. علی‌رغم تمامی مشکلات و ظلم‌های که به پرسپولیس شد، این توانایی را داریم تا از عنوان خود دفاع کنیم و بار دیگر قهرمان شویم.

خبیری در مورد گزینه‌های مدنظر کادرفنی و مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها نیز افزود: اکنون مسئله‌ای مهم‌تر نسبت به جذب بازیکن وجود دارد. باید ببینیم تصمیم گل‌محمدی چیست. لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه داده است. ابتدا باید وضعیت سرمربی مشخص شود و بعد از آن به سراغ بازیکنان مدنظر این مربی برویم. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع حل شود تا زمان را از دست ندهیم و بازگشت قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید