هواپیمای ارتش به کرمان رفت

کدخبر: ۶۱۹۸۹۹
اقتصادنیوز: یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش به عنوان اورژانس هوایی در پی حادثه کرمان در اختیار اورژانس کرمان قرار گرفت.
هواپیمای ارتش به کرمان رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد و به دنبال تماس با اورژانس کشور، یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش به عنوان اورژانس هوایی و با امکانات پزشکی و کادر درمان در کنترل عملیاتی اورژانس کشور برای انتقال مجروحان قرارگرفت.

خبر مرتبط
جنایت کرمان موجب ترس و عقب نشینی از انقلاب نخواهد شد

اقتصادنیوز: در پی حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان، محمد شریعتداری وزیر کار در دولت روحانی پیام تسلیت صادر کرد.

همچنین نیروی هوایی ارتش از آمادگی برای هرگونه همکاری و امدادرسانی به مردم شریف کرمان خبر داده است.

عصر امروز چهارشنبه (13 دی) صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

خبر مرتبط
دستور فوری قالیباف در پی حادثه انفجار کرمان/ شناسایی عاملان ترور فوری انجام شود

اقتصادنیوز: رئیس مجلس در واکنش به حادثه کرمان در پیامی تاکید کرد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان نیز در پی این حادثه گفته این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۱۰۳ نفر و تعداد مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام و در عین حال تأکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید