آخرین جزییات درباره وضعیت امنیتی کرمان از زبان وزیر کشور/عاملان در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی گرفتار خواهند شد

کدخبر: ۶۱۹۹۸۱
اقتصادنیوز: وزیر کشور تاکید کرد اکنون وضعیت امنیتی‌ در کرمان آرام است و علاملان انفجار تروریستی در قبضه قدرت دستگاه‌ها‌ی امنیتی ایران گرفتار خواهند شد.
آخرین جزییات درباره وضعیت امنیتی کرمان از زبان وزیر کشور/عاملان در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی گرفتار خواهند شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صمیمانه از کادر تشکر می‌کنیم که پس از انفجار روز گذشته تعداد قابل توجهی از مجروحان را درمان کردند و 111 عمل جراحی بر روی مجروحان انجام شده  که کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار پزشکی قانونی 84 نفر شهید شده‌اند و تعدادی از مجروحان وضعیت نامناسبی دارند که احتمالا به تعداد شهدا افزوده شود‌، افز‌ود: اکنون  220 مجروح در بیمار‌ستان‌ها بستری هستند و تعداد زیادی سرپایی مدوا و ترخیص شده‌اند و تعدادی هم امروز مرخص می‌شوند و الحمدالله مشکل خاصی ندارند.

وزیر کشور تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعا مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی شده انجام می‌دهند.

خبر مرتبط
پیام سیدمحمد خاتمی در واکنش به انفجارهای کرمان

اقتصادنیوز: در پیام سیدمحمد خاتمی در واکنش به حمله تروریستی در کرمان آمده است: این اقدام جنایت کارانه را شدیدا محکوم میکنم و لزوم پیگیری سریع و همه جانبه آن، و شناخت اهداف و علل، و شناسایی و معرفی عوامل وقوع این فاجعه انسانی را از سوی مسئولان و نهادهای ذیربط یادآور می‌شوم.

وی با بیان اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام بوده و ماجرا روز گذشته محدوده گلزار شهدای کرمان در حال تجزیه و تحلیل و بررسی است، ادامه داد: روز گذشته دو انفجار شدید با موج شدید و با مواد شدید‌الانفجار در بین مردم رخ داد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بخش اعظم صدمات وارد شده به دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

وی با بیان اینکه تروریست‌هایی که از شهید سلیمانی می‌ترسیدند نشان دادند که از هواداران، رهروان و عزاداران حاج قاسم هم می‌ترسند، گفت: این حادثه نشان دهنده عمق خباثت دشمنان است.

وحیدی بیان کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان بی‌تردید در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد؛ عاملان و حامیان این حادثه تروریستی از خشم ملت ایران باید بترسند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید