قاتل دو برادر در دام پلیس افتاد/انگیزه قتل اختلافات همسایگی بود!

کدخبر: ۶۲۰۶۵۰
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی خوزستان درباره دستگیری قاتل دو برادر گفت که متهم علت و انگیزه خود را اختلافات همسایگی با مقتولان عنوان کرد.
قاتل دو برادر در دام پلیس افتاد/انگیزه قتل اختلافات همسایگی بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان جنایی با کار اطلاعاتی، قاتل را در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

خبر مرتبط
جنایت خونین در یزد/ نوجوان معلول را برهنه به چاه انداختند

اقتصادنیوز: پسری ۱۶ساله که دچار «معلولیت ذهنی» بود در شهرستان میبد استان یزد مفقود و جسد وی به تازگی کشف شده است ،به گفته یک منبع آگاه پدر و برادر ناتنی وی از سوی پلیس دستگیر شده اند .

دریکوند گفت: ماموران پلیس در بازرسی از محل اختفای وی یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف مورد استفاده در قتل را کشف کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات فنی پلیس به صراحت به ارتکاب دو فقره قتل معترف شد و علت و انگیزه خود را اختلافات همسایگی با مقتولان عنوان کرد.

خبر مرتبط
متهم به قتل در دادگاه :پشیمان نیستم؛ انتقام تجاوز به خواهرم را گرفتم

اقتصادنیوز: پاییز سال ۱۴۰۱ وقوع یک درگیری خونین در خانه‌ای در جنوب تهران گزارش شد. پس از آن مأموران به محل درگیری رفتند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد در آن خانه یک میهمانی به مناسبت تولد نوزادی برپا بوده است اما عموی 25 ساله نوزاد، دوستش مهران را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از آن از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحت الحفظ به مرجع قضایی معرفی شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید