پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف تهران/ خبر بد برای پایتخت‌نشینان

کدخبر: ۶۲۰۷۲۸
اقتصادنیوز: پیش بینی های هواشناسی خبری از بارش برف در تهران برای روزهای آینده نمی دهد و گویا تنها باید شاهد بارش های پراکنده باران باشیم.
پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف تهران/ خبر بد برای پایتخت‌نشینان

به گزارش اقتصادنیوز، امسال بارش برف در تهران به امری نزدیک به محال تبدیل شده است و گویا قرار نیست زمستان امسال برایمان با این نعمت آسمانی رنگ و بوی بهتری به خود بگیرد.

وضعیت هوای تهران که این روزها با آلودگی دست و پنجه نرم می‌کند، تنها دلخوش به بارش‌های بارانی است که هر چند وقت یکبار سری به پایتخت می‌زنند و برای ساعاتی هوای خوب را به مردم هدیه می‌دهند. طبق آخرین پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران به نقل از مهر، از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه ۱۸ دی آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و به دلیل پایداری نسبی جو افزایش نسبی آلاینده‌ها، گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
ارتفاع برف در این شهر به 2 متر رسید/ دمای هوای همدان منفی 30 درجه شد!

اقتصادنیوز: کشورمان امسال با کم بارشی دست و پنجه نرم می‌کند و بد نیست در چنین شرایطی به گذشته و روزهای خوب برفی بازگردیم.

از بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۹ دی تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به‌تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف مورد انتظار است. آسمان تهران در روز دوشنبه 18 دی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طبق آنچه فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی اعلام کرده است، تهران امروز آسمانی صاف و غبار محلی دارد و از فردا شب وزش باد در پایتخت رخ می‌دهد. پنجشنبه و جمعه انتظار بارش پراکنده در تهران وجود دارد که این شرایط هوای تهران را مطلوب می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    کارگزاری مفید