کلیپ جدید علیرضا قربانی منتشر شد/ در زلف تو آویزم+نماهنگ

کدخبر: ۶۲۰۸۳۶
اقتصادنیوز: موزیک‌ویدئوی «در زلف تو آویزم» با آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی همزمان با کنسرت زمستانی این خواننده در پایتخت منتشر شد.
کلیپ جدید علیرضا قربانی منتشر شد/ در زلف تو آویزم+نماهنگ

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، موزیک‌ویدئوی قطعه «در زلف تو آویزم» عاشقانه‌ای عارفانه با صدای علیرضا قربانی، شعری از امیرخسرو دهلوی و آهنگسازی حسام ناصری همزمان با کنسرت زمستانی این هنرمند در تهران منتشر شد.

قطعه «در زلف تو آویزم» این شب‌ها در کنسرت‌های زمستانی تهران اجرا می‌شود و ویدیوی متفاوت آن به کارگردانی فرید ناظرفصیحی در استودیو ایفا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزآمد سینما تولید شده است.

تهیه‌کننده و ناشر این قطعه و موزیک‌ویدئو «آهنگ اشتیاق» و «شهر آفتاب» هستند.

در متن ترانه «در زلف تو آویزم» آمده است:

بیم است که سودایت دیوانه کند ما را

در شهر به بدنامی افسانه کند ما را

بهر تو ز عقل و دین بیگانه شدم آری

ترسم که غمت از جان بیگانه کند ما را

در هجر چنان گشتم ناچیز که گر خواهد

زلفت به سر یک مو در شانه کند ما را

زان سلسله‌ی گیسو منشورِ نجاتم ده

زان پیش که زنجیرت دیوانه کند ما را

بیم است که سودایت دیوانه کند ما را

در شهر به بدنامی افسانه کند ما را

من می زده‌ی دوشم شاید که خیال تو

امروز به یک ساغر مستانه کند ما را

چون شمع بتان گشتی پیش آی که تا خسرو

بر آتش روی تو پروانه کند ما را

بیم است که سودایت دیوانه کند ما را

در شهر به بدنامی افسانه کند ما را

بهر تو ز عقل و دین بیگانه شدم آری

ترسم که غمت از جان بیگانه کند ما را

موزیک‌ویدئوی «در زلف تو آویزم» با حضور عوامل حرفه‌ای سینما تولید شده است.

کلیپ قربانی

دیگر عوامل سازنده این موزیک‌ویدئو عبارتند از: تهیه‌کننده: محسن خباز، کارگردان: فرید ناظرفصیحی، نویسندگان: حسین جمالی و آیدا نوشالی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، طراح جلوه‌های بصری: فرهاد زمانی شورابی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، تدوین: حسین حشمت‌نیا، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: میثم قره‌گوزلو، مدیر برنامه‌ریزی: محمدرضا کشمیری، منشی صحنه: رعنا بهرخ، عکاس: سمیه جعفری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک و ایمان کرمیان.

موزیک‌ویدئوی «در زلف تو آویزم» با حمایت «توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری» تولید شده است.

کنسرت زمستانی علیرضا قربانی با اجرای ۱۳ قطعه از هفتم تا ۲۲ دی در ۲ سانس ۱۸ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

«عروج» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر ابوسعید ابوالخیر، «پریشانی» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد امیرخلیلی، «پل» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد امیرخلیلی، «بوی گیسو» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر واقف لاهوری، «گفت و گو» (دیوار) به آهنگسازی سیاوش ولی‌پور و شعر حسین منزوی، «عشق آسان ندارد» به آهنگسازی ستار اورکی و شعر اهورا ایمان، قطعه «بی‌کلام» در شوشتری به آهنگسازی حسام ناصری عنوان‌های قطعات این کنسرت‌ها هستند.

همچنین «در زلف تو آویزم» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر امیرخسرو دهلوی، «عاشقانه نیست» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر اهورا ایمان، «زلف سیه» با شعر و آهنگسازی غلامحسین مین‌باشیان، «چشم‌هایش» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر شهریار، «مرا ببخش» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر حسین غیاثی و «روزگار غریب» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی از دیگر قطعات این کنسرت هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید