تیغ کسری بودجه بر گردن اسرائیل/وزیر کابینه نتانیاهو استعفا داد

کدخبر: ۶۲۱۰۲۹
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از استعفای یک وزیر کابینه نتانیاهو در جهت جبران کسری بودجه خبر دادند.
تیغ کسری بودجه بر گردن اسرائیل/وزیر کابینه نتانیاهو استعفا داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد که عمیخای شیکلی، وزیر عدالت اجتماعی اسرائیلی در راستای طرح کاهش بودجه‌ وزارتخانه‌ها برای جبران هزینه‌های جنگی استعفا کرد.

خبر مرتبط
ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد: مرحله جدید جنگ شامل تعداد کمتری از نیروها و تعداد کمتری حملات هوایی است.

اخیراً نیز منابع رسانه‌ای از تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای بستن چند وزارتخانه به دلیل پیچیده شدن بحران بودجه این رژیم در نتیجه جنگ غزه پرده برداشتند.

رادیو رسمی اسرائیل روز دوشنبه در این باره اعلام کرده بود، نتانیاهو درحال بررسی بستن چند وزارتخانه کوچک است. طبق این گزارش، گفته می‌شود که نتانیاهو قصد برکناری وزرای وزارتخانه‌های مذکور را ندارد و صرفاً وزارتخانه‌های آنها را خواهد بست.

خبر مرتبط
خط و نشان وزیر دفاع برای اسرائیل/در حال طی کردن یک شرایط رو به نزول هستند+فیلم

اقتصادنیوز: ویر دفاع با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: این گونه اقدامات هیچ تاثیری در جلوگیری از شرایط روبه سقوط آنها نخواهد داشت.

رادیو اسرائیل در ادامه گزارش داد که نتانیاهو نگران فروپاشی ائتلاف کابینه است و به همین دلیل نمی‌تواند وزرای مذکور را برکنار کند.

پیشتر نیز شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داده بود که بنیامین نتانیاهو در حال بررسی بستن برخی از دفاتر دولتی و انتقال وجوه آنها برای پوشش هزینه‌های جنگ است. این در حالی است که برآوردهای اسرائیل نشان می‌دهد که هزینه جنگ در غزه بیش از ۵۰ میلیارد دلار شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید