آتش‌سوزی مهیب در یک خانه مسکونی در تهران

کدخبر: ۶۲۱۱۱۳
اقتصادنیوز : آتش‌نشانان، حریق رخ داده در یک منزل مسکونی در محله جوادیه را اطفا کردند.
آتش‌سوزی مهیب در یک خانه مسکونی در تهران

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته وقوع یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی به سامانه۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۹۵ را به محل حادثه واقع در خیابان ۲۰ متری جوادیه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی واقع در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه تک واحدی رخ داده و شعله‌های آتش تمام ساختمان را در برگرفته است. همچنین شدت حریق به حدی بود که احتمال سرایت آن به ساختمان‌های مجاور نیز وجود دارد. 

خبر مرتبط
آتش سوزی مهیب یک سرویس مدرسه + آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم این حادثه

اقتصادنیوز: بر اثر آتش سوزی یک سرویس مدرسه ناشی از سانحه رانندگی هفت دانش آموز مصدوم شدند که ۶ نفر از دانش آموزان از بیمارستان مرخص شدند و فقط یک نفر با تشخیص پزشک روند درمان را طی می‌کند

در همین راستا آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و پس از ایمن‌سازی اولیه محل با قطع جریان برق و گاز، عملیات جستجو و اطفاء حریق را در دستورکار خود قرار دادند که خوشبختانه مشخص شد کسی در ساختمان محبوس نشده است. همزمان گروه دیگر نیز اقدامات خود برای خاموش کردن آتش را آغاز کرد و آنان نیز موفق شدند با مهار شعله‌های آتش از سرایت آن به امکان مجاور جلوگیری کنند.

دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل مهار و اطفا شد. پس از آن آتش‌نشانان اقدام به تخلیه دود از محل کرده و پس از ایمن‌سازی به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی به ایستگاه بازگشتند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

بر اساس اعلام آتش‌نشانی تهران این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته و تنها خسارات مالی برجای گذاشته بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید