هشدار جدی به مسافران/ برف و کولاک در راه است

کدخبر: ۶۲۱۱۴۶
اقتصادنیوز: مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به هشدار‌ها مبنی بر بارش برف و کولاک، مسافران از انجام سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر از زنجیر چرخ استفاده کنند.
هشدار جدی به مسافران/ برف و کولاک در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: فردا شاهد بارش برف و باران محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خواهیم بود.

به گفته وی فردا شاهد بارش برف، مه‌گرفتگی، کاهش دید، کولاک برف و احتمال بهمن در استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذبایجان‌شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران خواهیم بود.

خبر مرتبط
تهران یخ می زند/ احتمال تداوم یخبندان تا روز جمعه

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی از صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان خبر داد و گفت: از فردا تا جمعه ۲۲ دی ماه احتمال یخبندان وجود دارد.

محرابی نیا بیان کرد: مسافران در این شرایط از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

خبر مرتبط
کولاک برف و یخبندان در راه تهران

اقتصادنیوز: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز تا صبح فردا در سطح استان تهران کاهش محسوس دما در نیمه‌شمالی، بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف، پدیده مه، کولاک برف و یخبندان سطح زمین پیش‌بینی می‌شود.

او می‌گوید: کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید