برانکو ایوانکوویچ به شرایط بحرانی پرسپولیس دامن زد/ وضعیت باشگاه قرمز شد!

کدخبر: ۶۲۱۲۲۷
اقتصادنیوز: پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای حضور روی نیمکت سرخپوشان، این تیم را با چالش جدی برای انتخاب سرمربی جدید رو به رو کرده است.
برانکو ایوانکوویچ به شرایط بحرانی پرسپولیس دامن زد/ وضعیت باشگاه قرمز شد!

به گزارش اقتصادنیوز، اردوی سرخپوشان پایتخت با کناره‌گیری یحیی گل محمدی از سرمربیگری این تیم روزهای آرامی را سپری نمی کند، موضوعی که نگرانی هواداران پرسپولیس را هم نسبت به آینده تیم محبوبشان حسابی تشدید کرده است.

شاید زمانی که گل محمدی در نشست خبری آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر استعفای خود را رسانه ای کرد، کمتر هوادارای این روزها برای باشگاه خود پیش بینی می کرد. بسیاری از افراد گمان کردند که مانند چند مرتبه قبل این استعفا هم که ناشی از نارضایتی لحظه ای است و چندان رنگ و بوی واقعی ندارد. اما گویا این بار مانند همیشه نبود و صبر یحیی به سر رسیده بود و خبری از آشتی و بازگشت دوباره به اردوی سرخپوشان نبود.

خبر مرتبط
پاسخ قطعی برانکو به پیشنهاد پرسپولیس

اقتصادنیوز: برانکو، سرمربی سابق کروات پرسپولیس، پیشنهاد این باشگاه برای بازگشت به جمع سرخ‌ها را نپذیرفت.

با توافق گل محمدی و باشگاه برای جدایی، دیگر کار از کار گذشت و مهم ترین مسئله باشگاه و خواسته هواداران در این شرایط انتخاب سریع یک سرمربی جدید در قواره پرسپولیس بود که یک نام را بیش از همه در ذهن ها تداعی می کرد، برانکو ایوانکوویچ.

سرمربی کروات که دوران طلایی در پرسپولیس داشت و حسابی در دل هواداران محبوبیت دارد جزو گزینه های باشگاه هم بود اما یک مسئله مانع حضور دوباره او روی نیمکت سرخپوشان شد.

مشکلات شخصی و تعهد کاری به تیم ملی عمان، دو دلیلی بود که برانکو در بیانیه خود خطاب به هواداران مطرح کرد و نوشت: متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جاهای دیگه نمی‌تونم این پیشنهاد رو قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزیه که نمی‌تونم فراموشش کنم. جاتون همیشه در ذهن و قلب منه. ممنون بابت حمایت‌هاتون. ممنون که دوست داشتید من رو برگردونید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتون دارم».

پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد رسمی باشگاه که در فضای مجازی با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد، این باشگاه در اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه از این پیام شوکه شده ایم، نوشت: «ما را هم شوکه کرد. با این وجود، تلاش‌های مدیریت باشگاه برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داشت تا این پاسخ به شکل رسمی به باشگاه اعلام شود. در صورت ناامیدی از حضور ایوانکوویچ، به سراغ دیگر گزینه‌های رزومه‌دار خارجی خواهیم رفت.»

طبق آنچه باشگاه پرسپولیس به هواداران نگران اعلام کرده است، یک مربی خارجی با رزومه روی نیمکت این تیم قرار خواهد گرفت و باید تنها منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی میراث یحیی را در اختیار خواهد گرفت و سرنوشت این تیم پرطرفدار در شرایطی که کورس قهرمانی هم حسابی داغ شده است، چه خواهد شد؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید