مشاهده ماده خرس و توله‌اش در کوهدشت+ فیلم

کدخبر: ۶۲۱۳۱۷
اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله طی سال جاری، در منطقه "درب گنبد" شهرستان کوهدشت مشاهده شد.
مشاهده ماده خرس و توله‌اش در کوهدشت+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله طی سال جاری، در منطقه "درب گنبد" شهرستان کوهدشت مشاهده شد.

علی سالاروند  بیان کرد: تصاویر و فیلم یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله توسط همیاران محیط زیست در شهرستان کوهدشت، ثبت و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این تصویر نمایانگر حضور یک خرس قهوه‌ای و توله در زیستگاه‌های شهرستان کوهدشت است اظهار داشت: این سومین مشاهده خرس قهوه‌ای به همراه توله طی سال ١۴٠٢ در لرستان می‌باشد که این مشاهدات نشانه احیای زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری در استان است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای حفاظت و مدیریت گونه‌های در خطر انقراض، اقدام به هوشمندسازی مناطق، پایش و آموزش جوامع محلی در سطح زیستگاه‌ها نموده است.

سالاروند ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست در ثبت و ضبط تصاویر مربوطه، از همه هم استانی‌ها درخواست کرد به منظور احیای گونه‌های نادر و بی‌نظیر حیات وحش استان، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را یاری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید