اقدام جدید برای کنترل سارقان دارای بیش از ۴ محکومیت

کدخبر: ۶۲۱۵۳۷
اقتصا د نیوز :فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد.
اقدام جدید برای کنترل سارقان دارای بیش از ۴ محکومیت

 

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایلنا :سردار «احمدرضا رادان» در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد. 

وی پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی ۵ تا ۶ سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت هاست. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آن‌هاصورت گرفته و ادامه می‌یابد. 

وی توجه به ۲ نکته را ضروری دانست؛ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است. 

به گزارش پلیس، سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آن‌ها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از ۴ مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این ماموریت جدی است. 

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید