اولین بارش برف زمستانی تهران

کدخبر: ۶۲۱۷۲۳
اقتصادنیوز: ​اولین برف زمستانی محله‌های مرتفع تهران را سپیدپوش کرد تا ستاد برفروبی منطقه یک فعالیت خود را آغاز کند.
اولین بارش برف زمستانی تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ ستاد برفروبی شهرداری منطقه یک هم اکنون در حال نمک و شن پاشی معابر شهرک قائم، شهرک محلاتی و ولنجک است.

۳۰۰ نیروی برف روب مستقر در نواحی دهگانه منطقه یک با فعالیت شبانه روزی و بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات، محور‌های برف گیر منطقه یک در نواحی شمالی را پاکسازی کردند و عملیات برف روبی معابر و برف تکانی درختان همچنان ادامه دارد.

سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: بارش برف نعمت الهی است که باید شکر گزار خداوند باشیم و منطقه با پیش بینی‌های لازم، دستگاه‌های مورد نیاز برف روبی را افزایش داد به طوری که تعداد بابکت‌ها حدود دو برابر سال گذشته گردیده و از ۱۶ دستگاه به ۲۹ دستگاه رسیده است.

وی همچنین گفت: با برپایی سایت‌های برف روبی در ۲۶ نقطه و آماده باش نیرو‌ها از روز گذشته، با استفاده از ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل ۱۴۰ دستگاه کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، ۳۶ دستگاه ماشین مکانیزه برفروبی، ۲۹ دستگاه بابکت با تیغه برف روب و... عملیات برف روبی در نواحی شمالی از جمله ارتفاعات شهرک شهید محلاتی، سوهانک، مینی سی تی، قائم، ولنجک و... در حال انجام است و تا کنون ۵۰۰ تن شن مخصوص استفاده شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید