حادثه تلخ در ارتفاعات کوه ارغوان / کوهنورد ۴۸ ساله ایست قلبی کرد

کدخبر: ۶۲۱۷۵۲
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از ایست قلبی یک کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان این استان خبر داد.
حادثه تلخ در ارتفاعات کوه ارغوان / کوهنورد ۴۸ ساله ایست قلبی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از ایست قلبی یک کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام خبر داد.

غلامرضا علی محمدی اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت پیکر مرد ۴۸ ساله که بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام جان خود را از دست داده بود به پایین کوه انتقال دادند.

خبر مرتبط
خبر جدید از وضعیت کوهنوردان مفقودشده حادثه بهمن در ارتفاعات اشنویه

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی، از نجات پیدا کردن ۲ کوهنورد حادثه بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه خبر داد.

وی عنوان کرد: امروز در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: تیم عملیاتی جمعیت به همراه تکنیسین اورژانس به فرد جان باخته دسترسی پیدا کردند و عملیات احیای قلبی_ ریوی را شروع کردند که متاسفانه این کوهنورد ۴۸ ساله به علت ایست قلبی فوت کرده بود.

وی گفت: نجاتگران جمعیت پس از تثبیت فرد فوتی و عبور از مسیرهای صعب العبور وی را با کمک نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل ذی ربط دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید