کولاک سنگین برف در کوهرنگ / توصیه راهداری به رانندگان + عکس

کدخبر: ۶۲۱۷۶۲
اقتصادنیوز: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست هنگام گذر از گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم استفاده کنند.
کولاک سنگین برف در کوهرنگ / توصیه راهداری به رانندگان + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همه محورهای ارتباطی استان باز است اما با توجه به کولاک برف و لغزندگی جاده ها استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌های چری و شاه منصوری برای کاربران جاده‌ای الزامی است.

خبر مرتبط
صعود به ارتفاعات این شهر ممنوع شد

اقتصادنیوز: فرماندار ازنا با اشاره به بارش شدید برف در ارتفاعات اشترانکوه گفت: بر این اساس تا اطلاع ثانوی صعود به ارتفاعات اشترانکوه ممنوع است.

امین قوامی شامگاه جمعه با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه‌های چری و شاه منصوری تردد را با اختلال مواجه کرده است افزود: عملیات برف‌روبی از سوی نیروهای راهداری در تمامی گردنه‌های چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر در بیشتر گردنه‌های استان چهارمحال و بختیاری از جمله گردنه‌های چری، شاه منصوری، مله، گوشنگلی و دالورا بارش برف و باران گزارش شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در برخی از گردنه‌ها بارش برف بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر به زمین نشسته است.

کولاک برف در گردنه‌های چری و شاه منصوری کوهرنگ

قوامی یادآور شد: همچنین تاکنون ۵۱۰ تن عملیات شن و نمک پاشی از سوی نیروهای راهداری استان انجام شده و این کار ادامه دارد.

وی کمک به ۲۱۷ خودرو درگیر برف، اسکان ۲۰ مسافر، برف‌روبی یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر باند رفت و برگشت را از جمله اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست هنگام گذر از گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم استفاده کنند.

خبر مرتبط
فوری / زلزله نسبتا شدید در آران و بیدگل

اقتصادنیوز: زمین لرزه‌ای با قدرت ۳.۴ در مقیاس ریشتر آران و بیدگل را تکان داد.

قوامی از همه هم استانی‌ها درخواست کرد: توصیه‌های راهداری را جدی گرفته و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: راهداران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی در تمامی مسیرهای استان هستند و تلفن ۱۴۱ آماده پاسخگویی است.

 

هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نیروی انسانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید