پایان وحشت آفرینی زورگیر خشن در تهران

کدخبر: ۶۲۱۹۰۹
​ اقتصادنیوز : رییس پلیس پیشگیری تهران گفت که با تلاش مأموران کلانتری ۱۰۵ سنایی مرد جوانی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد و متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
 پایان وحشت آفرینی زورگیر خشن در تهران

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: بیست و یکم دی ماه عملیات کلانتری ۱۰۵ سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان "ولیعصر" تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

خبر مرتبط
جوانی که به عنوان شاکی به کلانتری رفته بود به اتهام زورگیری بازداشت شد!

اقتصادنیوز: چند روز قبل راننده یک خودرو در اطراف صالح آباد تهران در حال حرکت بود که ناگهان مردی زخمی و خونین جلوی خودرواش پرید. راننده با عجله پایش را روی ترمز گذاشت و بلافاصله از خودرو پیاده شد بعد هم مرد زخمی را به بیمارستان رساند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و دستگاه تلفن همراهی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود و یک اسپری گاز اشک‌آور کشف شد.

خبر مرتبط
انهدام یک باند زورگیری در شهرک غرب تهران

اقتصادنیوز: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بودند، خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه معترف و با بررسی‌های بیشتر مأموران، موتورسیکلت متهم نیز سرقتی بوده و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه دستگیری مال‌خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید