بارش یک متری برف در ارسباران

کدخبر: ۶۲۲۱۲۵
اقتصادنیوز: افشین ابراهیمی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ایستگاه های اصلی هواشناسی، بیشترین بارش در ورزقان ۶۰ سانتی‌متر، اهر، ۴۲ سانتی‌متر، کلیبر ۲۷ سانتی‌متر، هریس ۳۰ سانتی‌متر، مرند ۲۵ سانتی‌متر و جلفا ۱۲ سانتی گزارش شده است.
بارش یک متری برف در ارسباران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، افشین ابراهیمی امروز با بیان اینکه در بیشتر مناطق استان به ویژه منطقه ارسباران برف باریده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ایستگاه های اصلی هواشناسی، بیشترین بارش در ورزقان ۶۰ سانتی‌متر، اهر، ۴۲ سانتی‌متر، کلیبر ۲۷ سانتی‌متر، هریس  ۳۰ سانتی‌متر، مرند ۲۵ سانتی‌متر و جلفا ۱۲ سانتی گزارش شده است.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شب گذشته و بامداد امروز در برخی از مناطق استان تندبادهای لحظه ای موجب بروز کولاک شد، گفت: سرعت وزش باد در شهر ورزقان به ۷۵ کیلومتر در ساعت رسید.

ابراهیمی ادامه داد: سامانه بارشی به تدریج تا اواخر امروز از استان خارج و تا چهارشنبه این هفته، جو پایدار حاکم می شود و فردا احتمال بروز یخبندان و لغزندگی معابر در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته هوراند با دمای منفی هشت درجه و میانه با دمای مثبت یازده درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در سردترین زمان به صفر و در گرمترین زمان به ۶ درجه سانتی گراد رسید.

براساس این گزارش میزان بارش در 24 ساعت گذشته 5.9 میلی‌متر گزارش شده و دمای هوای تبریز یک درجه زیر صفر گزارش شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید