دستگیری زورگیران محله نارمک+جزییات

کدخبر: ۶۲۲۴۵۶
اقتصادنیوز : سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه زورگیر در محله نارمک خبرداد.
دستگیری زورگیران محله نارمک+جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال افزایش مراجعات ناشی از سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد در محدوده نارمک دستگیری سارقان در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک قرار گرفت. در همین راستا نیز ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی ساعات تردد سارقان را شناسایی و گشت‌زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی افزود: اقدامات ماموران ادامه داشت، تا اینکه تیمی از آنان درحین گشت زنی در محله نارمک سه نفر از زورگیران را سوار بر دو دستگاه موتور لاکی مشاهده کردند. در همین حین این موتورسواران به سمت یکی از شهروندان مراجعه و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از آنان کرده و متواری شدند.

امیری با بیان اینکه ماموران سریعا برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند، اظهارکرد: در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و سارقان آغاز شد و دقایقی بعد ماموران با اجرای طرح مهار و رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و این افراد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهمان در مقر انتظامی گفت:‌ ماموران در بررسی اولیه از متهمان دو قبضه سلاح سرد را که از آن برای تهدید شهروندان و زورگیری استفاده کرده بودند، کشف و ضبط کردند. همچنین آنان نیز تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به زورگیری از شهروندان در محله نارمک اعتراف کرده و گفتند که تاکنون مرتکب ۱۰ فقره زورگیری شده‌اند.

امیری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه محکومیت به دلیل ارتکاب سرقت هستند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید