جایگزین سریال بانوی عمارت مشخص شد/ این مجموعه خاطره‌انگیز تلویزیون را ببینید

کدخبر: ۶۲۲۵۳۱
اقتصادنیوز: شبکه آی فیلم با پایان پخش سریال «بانوی عمارت»، در نظر دارد تا سریال «پس از باران» را برای مخاطبان نمایش دهد.
جایگزین سریال بانوی عمارت مشخص شد/ این مجموعه خاطره‌انگیز تلویزیون را ببینید

به گزارش اقتصادنیوز، در این روزها که تلویزیون مخاطبان چندانی برایش باقی نمانده است و شاهد پخش اثر یا سریال قابل توجهی در شبکه های سیما نیستیم، شبکه آی فیلم با بازپخش سریال های قدیمی ایرانی توانسته در دل مخاطبان تلویزیون جا باز کند.

هر چند البته این شبکه هم به دلیل کمبود آثار قابل قبول و دارای کیفیت مدت هاست به تکرار افتاده و تعداد محدودی اثر نمایشی را در فواصل زمانی کوتاه پخش می‌کند. با این حال شبکه آی فیلم مدت هاست که در جدول پخش خود، ساعت 22 را به نمایش دو ساعته سریال ها و مجموعه های خاطره انگیز اختصاص داده است.

خبر مرتبط
همه عوامل این سریال تلویزیون وبا گرفتند!

اقتصادنیوز: تهیه کننده سریال «بیست‌کووید» با اشاره به چالش‌های ساخت این سریال بیان کرد که در طول ساخت مجموعه، اکثر عوامل به بیماری وبا مبتلا شدند.

به تازگی هم پخش سریال «بانوی عمارت» ساخته عزیزالله حمیدنژاد در این ساعت برای مخاطبان پخش شده است که البته به قسمت های پایانی نزدیک شده است.

این شبکه در نظر دارد تا پایان اتمام سریال «بانوی عمارت»، پخش سریال قدیمی و البته بسیار خاطره انگیز، «پس از باران» به کارگردانی سعید سلطانی را در دستور کار قرار دهد. سریالی که در زمان پخش حسابی مورد توجه و تحسین مردم قرار گرفت و به اصطلاح خیابان خلوت کن بود.

این سریال از بازی بازیگرانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی و... بهره برده است.

«پس از باران» محصول سال ۱۳۷۹ سیماست و حکایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی در دوره رضاخان را به تصویر کشیده است. در این مجموعه دختر جوانی به نام شهربانو همسر دوم ارباب می‌شود؛ مردی که از همسر اولش صاحب فرزند نشده و .... ماجراهای مختلف و البته تلخ را تجربه می کند.

اولین قسمت سریال «پس از باران» قرار است شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی، ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته و مهمان خانه مردم باشد. بازپخش این سریال هم به ترتیب در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید