قاتل مسلح در خمینی شهر دستگیر شد

کدخبر: ۶۲۲۸۶۷
اقتصادنیوز: سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک شرورِ مُسلح و اعترافش به قتل جوانی در یکی از استان‌های همجوار خبر داد.
قاتل مسلح در خمینی شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک شرورِ مُسلح و اعترافش به قتل جوانی در یکی از استان‌های همجوار خبر داد.

به گزترش ایرنا از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی روز چهارشنبه افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی خمینی شهر حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به فردی مشکوک شدند و به وی دستور ایست دادند.
‎وی اظهار داشت: شخص مورد نظر که مسلح به کلت کمری بود با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد و با استفاده از حضور مردم در محل متواری شد.

‎فرمانده انتظامی خمینی شهر افزود: کمتر از ۱۰ روز پس از این حادثه، مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و یک قبضه اسلحه کلت به همراه ۲۱ فشنگ جنگی نیز از متهم بدست آمد.
‎وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات انجام شده علاوه بر اعتراف به اقدامات مُجرمانه و شرارت‌بار خود عنوان کرد که اردیبهشت سالجاری با اسلحه خود فردی را در یکی از استان‌های همجوار به قتل رسانده و پس از آن به سمت استان اصفهان متواری شده است.
‎سرهنگ براتی افزود: متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کشف سردخانه احتکار گوشت و مرغ در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله احتکار گوشت و مرغ در یکی از سردخانه‌های استان خبر داد.
سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با هوشیاری خود از احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار در یکی از سردخانه‌های استان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی از محل بازرسی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این عملیات ۲۰ تُن گوشت وارداتی، هفت تُن و ۵۳۹ کیلوگرم قطعات مرغ مُنجمد، ۱۱ هزار کیلوگرم خرما و ۶ هزار کیلوگرم گوشت مُنجمد ایرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سردخانه این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود، گفت: در بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان احتکار کالاهای یاد شده مُحرز و پرونده آن سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیمات لازم تحویل سازمان تعزیرات شد.

انهدام باند قاچاق شیشه در اصفهان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره قاچاق ماده مخدر شیشه در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد.
سرهنگ احمد نیکبخت افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از ورود یک باند قاچاق شیشه به این استان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات بدست آمده، خودروی متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار داده و در نهایت صبح امروز حین تردد در یکی از خیابان‌های شهرستان نجف‌آباد، این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان از دستگیری سه قاچاقچی شیشه شامل ۲ مرد و یک زن خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو هفت کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.
سرهنگ نیکبخت با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی فعالیت مُجرمانه این باند و دستگیری افراد مرتبط با آنها کماکان ادامه دارد و اطلاعات بیشتر در این باره بزودی اعلام می‌شود.

 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید