تیپ جدید امیرعلی نبویان و همسرش در یک مراسم+عکس

کدخبر: ۶۲۲۹۵۸
اقتصادنیوز :عکس جدیدی از امیر علی نبویان و همسرش در فضای مجازی دست به دست می شود که با تیپ متفاوتشان حاشیه ساز شدند.
تیپ جدید امیرعلی نبویان و همسرش در یک مراسم+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،عکسی از امیرعلی نبویان و همسرش در فضای مجازی وایرال شده است که مربوط به مراسم امضای کتاب صوتی این بازیگر و نویسنده جوان است. مراسم امضای کتاب صوتی امیرعلی نبویان با حضورهنرمندانی چون سپند امیر سلیمانی، کمند امیر سلیمانی، مسعود فروتن، مارال دوستی و علی صالحی در شهر کتاب ایران مال برگزار شد.

امیر-علی-نبویان

امیرعلی نبویان بازیگر، نویسنده و مجری نام‌آشنای ایران که با برنامۀ تلویزیونی «رادیو هفت» به شهرت رسید، افزون بر اجرا در برنامه‌های تلویزیون و بازیگری، نویسنده نیز می باشد و مجموعهٔ قصه‌های امیرعلی (1، 2، 3 و 4) و کأن لم یکن از نوشته‌های او هستند. مراسم امضای کتاب این هنرمند جوان با حضور همسرش بهار نوروزپور و دیگر هنرمندان برگزار شد و عکس هایی از این مراسم منتشر گردید که بسیار قابل توجه قرار گرفته است.

کتاب کان لم یکن یک ماجرای سیاسی تاریخی را به زبان طنز روایت می کند. نویسندۀ کتاب که با نثری کنایه‌آمیز سراغ جزیره‌ای خیالی رفته و قصۀ جامعه، پادشاه و مملکت‌داری او را روایت می کند. کان کأن‌لم‌یکن در واژه‌نامه به معنی چیزی است که گویی هرگز نبوده و یا انگارنه‌انگار که وجود داشته است!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید