سارقان مدارس تهران دستگیر شدند

کدخبر: ۶۲۳۰۸۲
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: باند ۳ نفره سرقت از مدارس تهران منهدم شد.
سارقان مدارس تهران دستگیر شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت از مدارس جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه و مراجعه کارآگاهان به محل‌های سرقت و همچنین انجام تحقیقات میدانی، مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۲ یا ۳ سارق با استفاده از تاریکی شب انجام شده است.

خبر مرتبط
ارسال پرونده سرقت فرش‌های سعدآباد به دادگاه ویژه روحانیت!

اقتصادنیوز : رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پرونده دزدیده شدن فرش‌های کاخ‌ سعد آباد، عنوان کرد که با توجه به شرایط خاص مظنون اصلی، پرونده به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

سردار ولیپور گودرزی اشاره کرد: با پالایش تصاویر به دست آمده از متهمان، تصویر واضحی از متهمان در اختیار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با گشت زنی‌های هدفمند در نهایت موفق شدند ۲ تن از سارقان را هنگام پرسه زنی در اطراف مدرسه‌ای در جنوب تهران مشاهده و هر ۲ متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

خبر مرتبط
باندحرفه‌ای سندنمره خودروهای سرقتی در غرب تهران منهدم شد

​ اقتصادنیوز : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سندنمره کاران خودرو با ۲۷ دستگاه خودروی سرقتی خبرداد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهمان ابزار و آلات سرقت کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری همدستشان اعتراف و اظهار کردند اموال مسروقه را به ۲ مالخر از اتباع کشورهای همسایه می‌فروختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در عملیات‌های دیگری سارق متواری و ۲ مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهشان دستگیر و متهمان به ارتکاب سرقت و مال‌خری اموال مسروقه معترف شدند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان هر ۵ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید