فاصله عبدالکریم حسن با پرسپولیس به یک امضا رسید/ اقدام جالب ستاره قطری در اینستاگرام

کدخبر: ۶۲۳۴۹۳
اقتصادنیوز: حضور مدافع سرشناس قطری در جمع سرخپوشان پایتخت قطعی شده به نظر می‌رسد و هواداران برای تماشای او در ترکیب پرسپولیس لحظه شماری می‌کنند.
فاصله عبدالکریم حسن با پرسپولیس به یک امضا رسید/ اقدام جالب ستاره قطری در اینستاگرام

به گزارش اقتصادنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در جست و جوی سرمربی است، حضوری فعال در بازار نقل و انتقالات داشته است و به قول اهالی فوتبال بمب خود را در این بازار منفجر کرده است.

سرخپوشان توانستند نظر عبدالکریم حسن، مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 را جلب کنند، بازیکنی که در السد قطر توپ می زد و حضورش در تهران می توانند زمینه ساز اتفاقات خوب برای پرسپولیس باشد.

خبر مرتبط
چرا سیدجلال در تمرینات پرسپولیس حضور نداشت؟

اقتصادنیوز: مربی جوان پرسپولیس مشکلات قراردادی را بهانه‌ای برای غیبت در تمرینات تیمش عنوان کرده است.

جذب عبدالکریم حسن، مدافع تنومند قطری که تجربه حضور در جام جهانی را هم دارد، خط دفاعی سرخپوشان را مخوف تر از آنچه تا به امروز بوده است، خواهد کرد.

در آغاز انتشار اخبار حضور او در پرسپولیس در حد شایعه مورد توجه قرار گرفت اما رفته رفته این خبر جدی تر شد و برخی از مسئولان باشگاه هم از به نتیجه رسیدن مذاکرات باشگاه با عبدالکریم حسن خبر دادند.

مهم ترین موضوعی که به عقیده بسیاری مانع از حضور این بازیکن قطری در ترکیب سرخ ها می شد، تامین دستمزد او بود. چرا که عبدالکریم حسن در لیگ قطر حضور داشته است و دستمزدها در این لیگ قابل مقایسه با فوتبال کشورمان نیست اما اخبار رسیده حکایت از آن داشت که این بازیکن با پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم حضور و به مبلغ ۷۵۰ هزار دلار دستمزد توافق کرده است.

به عبارت دیگر حسن در نیم فصل آینده ۲۵۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت و ۵۰۰ هزار دلار هم دستمزد او مربوط به فصل آینده است. موضوعی که البته هنوز به شکل رسمی تایید نشده است و حاکی از شنیده هاست.

حسن همچنین اخیرا با فالو کردن صفحه باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام مهر تایید را بر تمامی این اخبار زد و نشان داد که تنها یک امضا با حضور در جمع سرخپوشان فاصله دارد.

مسئله مهم تر پرسپولیس اما در حال حاضر بازیکن نیست و این تیم باید هر چه زودتر مربی مدنظر خود را پیدا کند، اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه مذاکرات خود را با دو چهره اروپایی آغاز کرده اند. ژوزه پسیرو پرتغالی که سابقه هدایت تیم‌های الهلال، تیم ملی عربستان و الوحده امارات را در آسیا دارد یکی از گزینه‌های اصلی مدیران پرسپولیس است، او در حال حاضر هدایت تیم ملی نیجریه را در جام ملت‌های آفریقا در اختیار دارد و قراردادش با این تیم در پایان این مسابقات به اتمام خواهد رسید. ولادیمر پتکوویچ، مربی اهل بوسنی هم دیگر گزینه مورد تأیید پرسپولیسی‌هاست که همزمان با ژوزه پسیرو مذاکره با این مربی نیز در جریان است.

پرسپولیس تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت چندانی ندارد و باید هر چه زودتر با انتخاب سرمربی و سپس جذب بازیکنان مدنظرش در نقل و انتقالات زمستانی، خود را برای حضوری قوی در مسابقات لیگ و رقابت با رقبای سرسخت برای قهرمانی آماده کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید