فرزندکشی برای رهایی از مجازات!/ماجرای اتفاق دلخراش برای یک کودک

کدخبر: ۶۲۳۶۴۲
اقتصادنیوز: پدر مقتول انگیزه خود از قتل فرزند خویش را صحنه سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود در جهت رهایی از مجازات و پرداخت دیه عنوان داشت.
فرزندکشی برای رهایی از مجازات!/ماجرای اتفاق دلخراش برای یک کودک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازمرکز رسانه دادستانی اردبیل، در پی دریافت گزارش قتل دختر خردسالی در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل، تعقیب متهمین احتمالی در دستور کار ویژه دادستانی این شهر قرار گرفت و بلافاصله با تعیین بازپرس ویژه جنایی و ورود کارآگاهان، تحقیقات اولیه شروع شد.

خبر مرتبط
هزینه بکسل خودرو به قتل ختم شد

اقتصادنیوز: رئیس پلیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلاف بر روی میزان هزینه بکسل خودرو خود اقدام به قتل راننده یدک کش کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

ابتدا والدین کودک، افرادی را که قبلاً با آن‌ها  سابقه نزاع و درگیری مسلحانه داشته‌اند، به عنوان قاتل فرزند خود معرفی کرده و با تشریح چگونگی واقعه تلخ، خواستار دستگیری و مجازات مرتکبین شدند.

در ادامه با تلاش‌های شبانه‌روزی بازپرس ویژه جنایی دادسرای اردبیل و بررسی تخصصی ابعاد فنی و پیچیده پرونده و اقدامات و دستورات دادستان و پیگیری‌های معاونت حقوق عامه دادستانی اردبیل در نهایت پدر مقتول در نتیجه کلیه تحقیقات و استعلامات فنی و بازجویی‌های تخصصی، لب به اعتراف گشود و از قتل فرزند خویش خبر داد.

خبر مرتبط
قتل به دلیل درگیری لفظی در شهرستان بهارستان

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری دو برادر به اتهام قتل خبر داد.

 وی انگیزه خود را صحنه سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود در جهت رهایی از مجازات و پرداخت دیه عنوان داشت و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 پرونده با ختم تحقیقات در کوتاه‌ترین زمان و با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان اردبیل ارسال شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید