درخواست انصارالله یمن از کشورها/قربانی فریب آمریکا نشوید

کدخبر: ۶۲۳۶۶۲
سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: از همه کشورها می‌خواهیم به موضع یمن اطمینان کنند و به خود اجازه ندهند که قربانی فریب آمریکا شوند.
درخواست انصارالله یمن از کشورها/قربانی فریب آمریکا نشوید

به گزارش اقصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: در پاسخ به تلاش‌های آشکار آمریکا برای گمراه کردن افکار عمومی درباره تحولات دریای سرخ که با هدف ایجاد یک بحران بین‌المللی انجام می‌دهد تا در نهایت بی عدالتی تبعات آن را به یمن تحمیل کند، بار دیگر تاکید می‌کنیم که در حمایت از ملت فلسطین و اعمال فشار بر اسرائیل برای توقف تجاوز فاشیستی خود علیه نوار غزه، تنها کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار می‌گیرند.

خبر مرتبط
پیام تند یمن به کشورهای اتحادیه اروپا

اقتصادنیوز : «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن پیامی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا درخصوص شرکت احتمالی آنها در یک ماموریت نظامی در دریای سرخ ارسال کرد.



وی افزود: بر این اساس از همه کشورها می‌خواهیم به موضع یمن اطمینان کنند و به خود اجازه ندهند که قربانی فریب آمریکا شوند.

به نقل از سایت خبری المسیره، عبدالسلام گفت آمریکا هم باید از فرار از مسوولیت خود در توقف جنگ غزه و ایجاد بحران‌های غیرضروری دست بردارد.

خبر مرتبط
فوری/ هشدار شدیدالحن یمن به آمریکا و انگلیس

اقتصادنیوز : درپی ادامه حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به یمن، یک مقام یمنی تاکید کرد که پاسخ کشورش به این تجاوزات در راه است.



وی تاکید کرد یمن مطابق با اصل حق دفاع از خود، هرگز اجازه نخواهد داد حاکمیتش نقض شود و در برابر هر گونه تجاوز بیکار نخواهد نشست.

تیتر یک
کارگزاری مفید