ماجرای خواندنی ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی

کدخبر: ۶۲۳۸۵۸
اقتصادنیوز : ماجرای خواندنی آشنایی و ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی این زوج عاشق و متعهد دنیای هنر از کجا شروع شد؟
ماجرای خواندنی ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،سحر ولدبیگی هنرمند سینما و تلویزیون که مهمان برنامه اسکار مهران مدیری است، جزو بازیگران متاهل و متعهد دنیای هنر است که سالهاست از ازدواج او می گذرد و زندگی عاشقانه ای با همسر بازیگرش نیما فلاح دارد. 

سحر ولد بیگیان دختر زنده یاد مسعود ولدبیگی چهره‌پرداز و بازیگر سینما و تئاتر، در 1 تیرماه 1382 با نیما فلاح بازیگر کشورمان ازدواج کرد، این زوج در مصاحبه ای از طریقه آشنایی خود عنوان نموده اند که سر سریال پسرخاله ها بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردند و بیشتر با هم آشنا شدند، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی برده و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن هایشان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتند چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟

 

NOHtb4weMy6y

مراسم ازدواج این زوج برخلاف تصور بسیاری از افراد به صورت لاکچری برگزار نشد و طی یک مهمانی خانوادگی بر سر خانه و زندگیشان رفتند، سحر ولدبیگی معتقد است که در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد خود عروس و داماد است و چون آنها در دوران بازیگری به صورت نمایشی بارها جشن عروسی برگزار نموده بودند، این موضوع دیگر برایشان جذابیتی نداشت.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح در آثاری چون دختران، رستوران خانوادگی، آب پریا، درحاشیه،باغ سرهنگ، شهر موشها،رها و انگشتر جادو و... با یکدیگر همبازی بوده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید