درخواست مهم امیرعبداللهیان از جامعه بین‌الملل برای توقف حملات اسرائیل به سوریه

کدخبر: ۶۲۳۸۹۰
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه خواستار اهتمام جدی جامعه بین‌الملل برای توقف تجاوزات رژیم اسرائیل علیه سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور شد.
درخواست مهم امیرعبداللهیان از جامعه بین‌الملل برای توقف حملات اسرائیل به سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با گیر پدرسون، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، از تلاش های او و سازمان ملل برای کمک به برقراری ثبات در سوریه ابراز خرسندی و حمایت کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت عزم‌ جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه و نهادهای بین‌المللی برای مبارزه قاطع و موثر با پدیده شوم تروریسم، تاکید کرد.

خبر مرتبط
حسین امیرعبداللهیان وارد بیروت شد

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با مقامات سوریه، وارد لبنان شد.

امیرعبداللهیان همچنین در ادامه «خواستار اهتمام جدی جامعه بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشور سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور توسط این رژیم شد.»

پدرسون نیز از نقش سازنده و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به حل و فصل سیاسی بحران این کشور از جمله در روند آستانه تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت تداوم نقش آفرینی تهران «در هرگونه ابتکار سیاسی» تاکید کرد.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه تاکید کرد که ادامه بحران در فلسطین و غزه، تاثیر منفی و مخربی بر روند های صلح منطقه ای داشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید