حمله همزمان حزب الله و حماس علیه اسرائیل/ پهپادها ساقط شدند؛ پایگاه خربه ماعر، منهدم!

کدخبر: ۶۲۴۰۱۰
اقتصادنیوز: گردان‌های عزالدین القسام از در اختیار گرفتن سه پهپاد رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله همزمان حزب الله و حماس علیه اسرائیل/ پهپادها ساقط شدند؛ پایگاه خربه ماعر، منهدم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس امروز (سه شنبه) اعلام کرد: سه پهپاد ارتش صهیونیستی را در محله الزیتون در غزه تحت کنترل خود درآوردیم.

القسام اعلام کرد که دو فروند از این پهپادها انتحاری و از نوع «ماعوز» بود.

همچنین حزب‌الله لبنان دقایقی پیش اعلام کرد که «پایگاه صهیونیستی "خربه ماعر" را با سلاح مناسب به‌طور مستقیم هدف قرار دادیم.»

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس روز دوشنبه نیز اعلام کرده بود که ۴ تانک اسرائیلی «مرکاوا» را با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و نیروهای پیاده اشغالگران را با گلوله هدف قرار داده و تعدادی از آنها کشته و زخمی شده‌اند. القسام همچنین یک بولدوزر اسرائیلی «D۹» را با گلوله «تاندم» در غرب شهر خان یونس هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد ۲۴ افسر و سرباز از نیروهای ذخیره در اردوگاه «المغازی» در مرکز غزه کشته شدند.

او گفت رزمندگان فلسطینی ساختمان‌هایی را که سربازان در آن مستقر بودند با راکت هدف قرار دادند که منجر به فروریختن آن‌ها شد و ۲۴ نظامی اشغالگر در نتیجه ریزش ۲ ساختمان در مرکز غزه کشته شدند.

هاگاری درباره جزئیات کشته شدن نظامیان صهیونیست گفت: سربازان ذخیره درحال بمب‌گذاری دو ساختمان در اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه بودند که یک فرد مسلح با یک خمپاره یک تانک مستقر در نزدیکی آنها را هدف قرار داد و همین اقدام منجر به فرو ریختن این ۲ ساختمان بر سر سربازان ما شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید