گل‌های بازی فوتبال ایران و امارات/ طارمی و آزمون مچ مربی پرتغالی را خواباندند+ فیلم

کدخبر: ۶۲۴۰۳۸
اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل امارات در آخرین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، به مرحله حذفی صعود مقتدرانه‌ای داشت.
گل‌های بازی فوتبال ایران و امارات/ طارمی و آزمون مچ مربی پرتغالی را خواباندند+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین گام از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی امارات رفت، رقابتی که با توجه به قطعی شدن صعود ایران به مرحله حذفی چندان از اهمیت بالایی برخوردار نبود و جنبه تشریفاتی داشت.

با این حال رقابت این دو تیم از گذشته تا به امروز همواره جذاب و تماشاگرپسند دنبال شده است و همین موضوع هم باعث شده بود تا این مسابقه بیش از دو دیدار دیگر مرحله گروهی مقابل فلسطین و هنگ کنگ در کانون توجه فوتبال دوستان قرار بگیرد.

دیدار این دو تیم از ساعت 18:30 در استادیوم اجوکیشین سیتی آغاز شد و در نهایت با برتری 2 بر یک به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید.

کری‌خوانی اماراتی‌ها هم که از روز گذشته در محل برگزاری مسابقات در قطر آغاز شده بود، عاملی شد تا هیجان این بازی دو چندان شود. هیجانی که به مستطیل سبز و میان بازیکنان دو تیم هم تسری پیدا کرد تا مهدی طارمی در شادی پس از گل خود به آن واکنش نشان دهد.

خبر مرتبط
کابوس بزرگ امارات در جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل ایران/ تاریخ تکرار خواهد شد؟

اقتصادنیوز: ایران و امارات در حالی امروز در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 2023 به مصاف هم می روند که یکی از تقابل های پیشین این دو تیم در سال 2011 برای امارات کابوس وار تمام شد.

از نکات جالب توجه در این بازی به ثمر رساندن سه گل توسط بازیکنان تیم ملی ایران بود که هر سه مرتبه توسط داور و با کمک VAR (کمک داور ویدئویی) مردود اعلام شد تا در نهایت با دبل مهدی طارمی و پاس گل‌های دیدنی سردار آزمون، مچ پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات خوابانده شود. تک گل امارات را هم الغسانی به ثمر رساند.

همچنین علیرضا بیرانوند در دقیقه 64 مسابقه، پنالتی تیم ملی امارات را مهار کرد.

پیش از آغاز این دیدار ایران با ۶، امارات با ۴، فلسطین با یک و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه C قرار گرفته بودند. با وجود پیروزی ۳ بر صفر فلسطین مقابل هنگ کنگ، امارات با تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد و در دور حذفی حریف تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی شد.

به احتمال زیاد تیم ملی فوتبال ایران هم در دور حذفی به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید