پاسخ بازیکنان تیم ملی به کری اماراتی‌‌ها با این شادی جنجالی+ عکس

کدخبر: ۶۲۴۱۲۱
اقتصادنیوز: بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان توانستند با بازی قابل قبولی که شب گذشته مقابل امارات انجام دادند، به کری خوانی اماراتی ها واکنش مناسبی نشان دهند.
پاسخ بازیکنان تیم ملی به کری اماراتی‌‌ها با این شادی جنجالی+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته و در آخرین مسابقه خود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 توانست با برتری مقابل امارات با 9 امتیار و بدون شکست راهی مرحله حذفی شود. دیداری که البته کم حاشیه و جنجال نداشت.

داستان از آنجا شروع شد که هواداران تیم فوتبال امارات از شب قبل از مسابقه شروع به کری خوانی برای طرفداران ایران در قطر کردند و شعارهایی را علیه تیم ملی سر دادند، مانند: «ایرانی گوش کن، چشمات پر اشک میشه!»

خبر مرتبط
گل‌های بازی فوتبال ایران و امارات/ طارمی و آزمون مچ مربی پرتغالی را خواباندند+ فیلم

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل امارات در آخرین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، به مرحله حذفی صعود مقتدرانه‌ای داشت.

کری خوانی که البته محدود تماشاگران هم نبود و به مستطیل سبز هم راه پیدا کرد تا بازیکنان تیم ملی در خوشحالی های پس از گل خود نیز به کری اماراتی ها واکنش نشان داده و به نوعی آن را تلافی کنند. اقدامی که از چشم تیزبین عکاسان هم دور نماند و در ادامه می توانید تصاویر از این شادی پس از گل بازیکنان را مشاهده کنید.

resized_576606_848

resized_576607_656

resized_576608_895

resized_576609_266

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید