هشدار وقوع بهمن در جاده چالوس/ مسافران این توصیه را جدی بگیرند

کدخبر: ۶۲۴۴۷۱
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام هشدار سقوط بهمن در جاده‌ کرج-چالوس از مسافران خواست که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
هشدار وقوع بهمن در جاده چالوس/ مسافران این توصیه را جدی بگیرند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پیمان کرمی، رییس پلیس راه البرز، امروز در پی بارش برف و باران در جاده‌های استان البرز، گفت: با توجه به بارش برف سنگین ، احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس ،مسافران از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

خبر مرتبط
جاده کرج-چالوس بازگشایی شد/ توصیه مهم پلیس به مسافران

اقتصادنیوز: به گفته رییس پلیس راه البرز، جاده کرج _ چالوس و آزاد راه تهران _ شمال که از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و ترافیک بسته شده بود، اکنون بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: توصیه می‌شود خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است، توقف نکنند.

وی بیان کرد: رعایت سرعت مناسب با توجه به لغزندگی محورهای ارتباطی به ویژه جاده‌های کوهستانی الزامی است.

کرمی گفت: شب گذشته به دلیل بارش برف سنگین محورکرج - چالوس و آزادراه تهران -شمال بسته شد و صبح امروز با تلاش بی وقفه ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت جاده‌های کشور / چالوس یکطرفه شد

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد

وی افزود: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده‌های البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ‌های مه شکن مجهز کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون تمام راه‌های این استان به غیر از جاده هشتگرد -طالقان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید