مدارس برخی مناطق این استان غیرحضوری شد

کدخبر: ۶۲۴۵۸۴
اقتصادنیوز: مدارس در برخی مناطق استان اردبیل غیرحضوری شد
مدارس برخی مناطق این استان غیرحضوری شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز /شنبه/ هفت بهمن ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق این استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به‌دلیل برودت هوا فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

خبر مرتبط
بارش سنگین برف مدارس کوهرنگ را تعطیل کرد

اقتصادنیوز: مدارس شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش سنگین برف، روز شنبه غیرحضوری شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین در بیله‌سوار ، جعفرآباد ، هیر ، شاهرود ، سرعین ، اصلاندوز ، گرمی و نیر مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت های آموزشی مدارس استثنایی نیز در مناطق مذکور غیرحضوری خواهد بود.
اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم گزارش داد: فردا (شنبه) با کاهش تدریجی فشار سطح زمین و حاکمیت جریانات جنوبی، ضمن افزایش نسبی دمای هوا در استان پدیده غالب وزش باد جنوبی (در مناطق مستعد گاهی توام با کولاک برف و در مناطق کوهستانی با احتمال رخداد بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش ، از بعدازظهر یکشنبه (هشت بهمن) مجدد با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و تا آخر هفته آینده هوای ابری و سرد در استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید