شرط تاکسی‌رانی برای سایپا/ ساینا تاکسی می‌شود اگر ...

کدخبر: ۶۲۴۶۲۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اعلام کرد: ما در صورتی خودروی ساینا را وارد حوزه تاکسیرانی خواهیم کرد که شرکت خودروساز در همراهی لازم تعداد خودروی مناسبی برای این بخش تخصیص دهد که بتوانیم مشکلی از مشکلات حوزه تاکسیرانی را برطرف کنیم.
شرط تاکسی‌رانی برای سایپا/ ساینا تاکسی می‌شود اگر ...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری  در تشریح ورود خودروی «ساینا» به حوزه تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر در بخش تاکسیرانی تنها از یک خودرو یعنی «سمند سورن» استفاده می‌کنیم، ولی تعداد خودرویی که تحویل می‌شود بسیار کمتر از نیاز و تقاضای موجود است؛ لذا لازم است که از خودروی دیگری برای اضافه شدن به ناوگان بهره بگیریم که یکی از گزینه ها خودروی «ساینا» بود.

وی افزود: بر همین اساس فرایند اخذ مجوز برای کاربری تاکسی خودروی «ساینا» طی و این مجوز گرفته شد. درحال حاضر نیاز است شرکت خودروساز همکاری لازم را انجام دهد تا ما بتوانیم از این خودرو در این بخش استفاده کنیم؛ اما متأسفانه همراهی‌ها همانند گذشته نیست و تعداد سهمیه‌ای که می‌خواهند اختصاص دهند، بسیار کم است.

خبر مرتبط
ساینا به مرز 400 میلیون رسید + جدول قیمت سایپا

اقتصادنیوز: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با رشد یک تا 4 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و تنها خانواده تیبا در بازار تغییر قیمت نداشت.

مرتضی ضامنی ادامه داد: بی تردید این موضوع قابل قبول نیست و ما در صورتی خودروی ساینا را وارد حوزه تاکسیرانی خواهیم کرد که شرکت خودروساز در همراهی لازم تعداد خودروی مناسبی برای این بخش تخصیص دهد که بتوانیم مشکلی از مشکلات حوزه تاکسیرانی را برطرف کنیم.

خبر مرتبط
فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S از فردا

اقتصادنیوز: امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از فردا پنجشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

وی تأکید کرد: قطعا اگر تعداد خودروی مناسب به این حوزه تخصیص پیدا نکند؛ ورود نمایشی این خودرو به حوزه تاکسیرانی از منظر ما قابل قبول نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید