بارش برف در 4 شهر تهران/ مدیریت بحران آماده باش شد

کدخبر: ۶۲۴۶۸۵
اقتصادنیوز: بنا به هشدارهای هواشناسی و آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه، عوامل خدماتی و امدادی همچون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر، خدمات شهری شهرداری‌ها و عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه نیز با توجه به آماده‌باش قبلی در مسیرهای مواصلاتی حضور دارند.
بارش برف در 4 شهر تهران/ مدیریت بحران آماده باش شد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، در ادامه روند بارش‌ها در شهرستان شمال شرق، بارش برف از ساعات اولیه صبح امروز شنبه  7بهمن ماه آغاز شده و سیمای شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه سفیدپوش شده است.

بارش برف به‌صورت پراکنده در شهرستان‌های شمال شرق ادامه داشته و در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف سنگین و برودت هوا هستیم.

طبق بررسی و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان شمال شرق استان تهران به‌صورت حضوری و امروز دانش‌آموزان سر کلاس در حاضر شدند.

گفتنی است که ترد در تمامی معابر اصلی و فرعی شهر و محورهای مواصلاتی شرق استان تهران برقرار و تمام مسیرها باز است.

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در فیروزکوه

بنا به هشدارهای هواشناسی و آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان، عوامل خدماتی و امدادی همچون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر، خدمات شهری شهرداری‌ها و عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه نیز با توجه به آماده‌باش قبلی در مسیرهای مواصلاتی حضور دارند و به ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان خواهند پرداخت. هم اکنون مسیرها باز بوده و تردد جریان دارد، در صورت امکان شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید