حمله گسترده حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل/ چند پایگاه نظامی هدف موشک قرار گرفت

کدخبر: ۶۲۵۰۳۱
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان خبر داد که موفق شدند پایگاه خربه ماعر متعلق به ارتش اسرائیل را با شلیک ۲ موشک از نوع فلق ۱ هدف قرار دهند.
حمله گسترده حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل/ چند پایگاه نظامی هدف موشک قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که موفق شدند پایگاه خربه ماعر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را با شلیک ۲ موشک از نوع فلق ۱ هدف قرار دهند.

خبر مرتبط
چراغ 21 هزار رشته دانشگاهی خاموش شد

اقتصادنیوز: معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از رشته‌های علوم انسانی از ساماندهی مستثنی هستند، گفت: در سال جاری چراغ ۲۱ هزار کد رشته محل‌های دوره‌های کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری را خاموش کردیم.

این عملیات موشکی نیروهای مقاومت لبنان با موفقیت انجام شده است و موشک‌های مذکور به هدف مورد نظر اصابت کرده اند.

همچنین گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن پایگاه صهیونیستی الراهب و اطراف آن در اثر اصابت موشک‌های سنگین از سمت لبنان خبر می‌دهند.

خبر مرتبط
حمله موشکی مقاومت لبنان به مرکز تجمع نظامیان اسرائیل

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در برکه ریشا با موشک هدف قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین مواضع حدب یارین و برکه ریشا را با شلیک موشک‌های برکان هدف قرار داد. این موشک‌ها با دقت بالا به مواضع مورد نظر اصابت کرده اند.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۲ بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در پادگان رامیم و حومه آن با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونه در الجلیل در مرز با لبنان خبر دادند.

این رسانه‌های عبری زبان به دقت موشک‌های شلیک شده از سوی جنوب لبنان به کریات شمونه اشاره کردند و این که منطقه‌های مسکونی را هدف قرار نداده بلکه منطقه نظامی را هدف گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید