بابک زنجانی اعدام می‌شود؟

کدخبر: ۶۲۵۳۴۶
اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: بابک زنجانی در حال تحمل کیفر در بازداشتگاه قرار دارد و به علت اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است.
بابک زنجانی اعدام می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز درباره پرونده بابک زنجانی گفت: رئیس قوه قضاییه همواره به مراجع قضایی تاکید کردند که باید نهایت اهتمام را در راستای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن را طبق مقررات قانونی داشته باشند.

ستایشی تصریح کرد: ما با محدودیت منابع انسانی و خصوصا نیرو‌های تخصصی مواجه هستیم. تمام تلاش مان این است که با همه محدودیت‌ها در کمترین زمان پرونده‌ها را تعیین تکلیف کنیم. یکی از مشکلات ما پرونده‌های قدیمی و رسوبی است.

خبر مرتبط
سروکله بابک زنجانی پیدا شد/ استوری جالبی که این محکوم به اعدام منتشر کرد+عکس

اقتصادنیوز: انتشار یک استوری توسط شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی با محوریت تبریک آغاز سال نوی میلادی، باعث شد تا سروکله او بار دیگر در فضای مجازی پیدا شود.

سخنگوی دستگاه قضا در باره پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده این شخص رسیدگی شده است. این فرد به علت اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است و اقداماتی درباره رد مال انجام داده است و اقدامات قوی تری در جهت رد مال در دست انجام است و هرگام زمان لازم تشخیص داده شود، حکم سلب حیات نیز انجام می‌شود. دستگاه قضایی با احدی تعارف ندارد و طبق موازین قانونی در همه پرونده‌ها اقدامات صورت می‌گیرد.بابک زنجانی در حال تحمل کیفر به لحاظ رد مال در بازداشتگاه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید