پاسخ کوبنده صنعا به واشنگتن

کدخبر: ۶۲۵۴۱۷
اقتصادنیوز: عضو شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به تهدید آمریکا در توئیتی تهدید کرد که هرگونه ماجراجویی یا حماقت آمریکا محکوم به شکست است.
پاسخ کوبنده صنعا به واشنگتن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در توییتی نوشت: صنعا پیام آمریکا را از طریق عمان دریافت کرد که در آن تهدید کرده جبهه‌ها را علیه صنعا تحریک خواهد کرد.

خبر مرتبط
هشدار انصارالله به آمریکا و انگلیس/آماده رویارویی طولانی هستیم

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انصارالله یمن گفت: آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و کسانی که با آن‌ها هماهنگ شده‌اند باید به قوت تصمیم حاکمیتی یمن پی ببرند و هیچ بحث و اختلافی بر سر آن وجود ندارد.



به نقل از سایت خبری المیادین، الحوثی در این توییت نوشت: گشودن نبردها و ایجاد جبهه‌ها یکی از تهدیدهای آمریکاست که در واکنش به موضع ملت یمن در مخالفت با نسل‌کشی مردم غزه و محاصره آنها در قالب پیامی از طریق عمان فرستاده شد.

وی در پاسخ به این پیام آمریکا تهدید کرد هرگونه ماجراجویی یا حماقت آمریکا محکوم به شکست است و تحرکات دشمنان ملت یمن را از ماموریت خود در حمایت از غزه منصرف نخواهند کرد.

خبر مرتبط
یمن: پایان دردناک سلطه آمریکا را رقم خواهیم زد

اقتصادنیوز: وزیر دفاع یمن با تاکید بر اینکه صنعاء مسئول تامین امنیت دریای سرخ است، خاطرنشان کرد «پایان دردناک سلطه آمریکا را رقم خواهیم زد».



در همین راستا، وزیر دفاع یمن نسبت به نظامی‌سازی دریای سرخ، دریای عرب و تنگه باب المندب هشدار داد و گفت کشتی‌رانی در دریای سرخ برای همه کشتی‌ها به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و ناوهای انگلیس و آمریکا به دلیل تجاوز آنها به نوار غزه و یمن امن است.

وی تاکید کرد حملات آمریکا ملت یمن را از حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین بازنخواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید