ساعت عمده سرقت‌ها در شب اعلام شد

کدخبر: ۶۲۵۵۴۰
اقتصادنیوز : رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت که سرقت‌ها احساس امنیت را از شهروندان سلب می‌کند و عمده سرقت‌ها از تاریکی هوا تا ۱۲ شب صورت می‌گیرد.
 ساعت عمده سرقت‌ها در شب اعلام شد

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص سرقت و اقدامات شهروندان برای پیشگیری از آن توضیح داد.

سرهنگ گودرزی گفت: یکی از دغدغه‌های عمده مردم بحث سرقت از منازل آنان است که واقعاً احساس امنیتی را که دارند از بین می‌برد و برای پلیس نیز این موضوع بسیار اهمیت دارد و جز جرایم مهم است که در پلیس آگاهی تهران بزرگ به جد پیگیری می‌شود.

خبر مرتبط
انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت محتویات داخل خودرو در تهران و اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

وی افزود: برابر سوابق و آمار و ارقامی که بررسی گردیده است سرقت منازل از اول شب یعنی بعد از آنکه هوا تاریک می‌شود شروع می‌شود و تا ساعت ۱۱- ۱۲ شب نیز شاید ادامه داشته باشد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: البته ممکن است در دیگر ساعات شبانه روز نیز این سرقت‌ها اتفاق بیافتد ولی میزان و تعداد آن کمتر و به ندرت روی می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: دلیل اینکه سارقان این ساعات را برای سرقت انتخاب می‌کنند این است که افراد برای خرید و مهمانی بیشتر در این ساعات از منزل خارج می‌شوند و در منزل نیستند و سارقان با توجه به اینکه فردی در خانه نیست و چراغ‌ها خاموش است و همسایه‌ها هوشیار نیستند از فرصت به دست آمده سو استفاده کرده و با شیوه‌های مختلف وارد منزل می‌شوند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی افزود: سارقان با تخریب در و یا از بالکن و یا ورود از پنجره اقدام به ورود به منازل می‌کنند که شهروندان باید پیشگیری لازم را در این خصوص داشته باشند و از تجهیزات الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته و دزدگیر برای این موضوع استفاده نمایند که در بازار نیز وجود دارد.

وی ابراز داشت: استفاده از این امکانات و ابزار و تجهیزات الکترونیکی اقدامات سارقان را با تأخیر مواجه می‌کند و همسایه‌ها می‌تواند اگر سرقتی روی دهد به آن برسند و با تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله همکاران بنده در صحنه حاضر و برخورد لازم و قانونی را با سارقان انجام خواهند داد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید