تعطیلی اداره و بانک‌های کردستان فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن

کدخبر: ۶۲۵۶۴۲
اقتصادنیوز: معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: جهت صرفه‌جویی گاز تمامی ادارات و بانک‌های استان به جز دستگاه‌های امدادی فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن تعطیل است.
تعطیلی اداره و بانک‌های کردستان فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر وچهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی اظهار داشت: با توجه به ورود موج بارشی به استان و برودت هوا که منجر به افزایش مصرف گاز در بخش سیستم‌های گرمایشی خواهد شد لذا بمنظور حفظ پایداری شبکه گاز  کشور و ضمن تاکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و بنا به موافقت استاندار، فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه فعالیت همه ادارات دولتی، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان به استثناء دستگاه‌های خدمات‌رسان پلیس، مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی و واحدهای شیفتی که طبق روال معمول خدمات‌رسانی خواهند کرد، تعطیل اعلام می‌شود.

خبر مرتبط
موج جدید برف و باران در کردستان/ هزارکانیان سردترین نقطه کشور!

اداره کل هواشناسی کردستان خبر داد که با ورود موج جدید بارشی از امروز، هوای استان تا پایان هفته ناپایدار است و شرایط برفی و بارانی خواهد بود.

گفتنی است، برنامه‌های آغاز دهه مبارک فجر در مرکز استان و شهرستان ها و برنامه سفر استاندار و مدیران استان به بخش‌ها برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط
مدارس این شهرها در کردستان با تاخیر آغاز می‌شوند

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان وضعیت فعالیت مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ها و مناطق استان کردستان در نوبت صبح روز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه را اعلام کرد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید