جاه طلبانه‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ آیفون

کدخبر: ۶۲۵۶۸۴
اقتصادنیوز: آپدیت نرم افزاری iOS۱۸ اپل ممکن است به یکی از جاه طلبانه‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ آیفون تبدیل شود. مارک گورمن کارشناس بلومبرگ در این‌باره گفت: «جدیدترین آپدیت سیستم عامل آیفون بزرگ‌ترین به‌روزرسانی iOS در تاریخ این شرکت است.»
جاه طلبانه‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ آیفون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، گزارش اخیر گورمن به‌دنبال ادعای قبلی او مبنی بر اینکه اپل قصد دارد iOS ۱۸ قانع‌کننده‌ترین به‌روزرسانی سال‌های اخیر باشد، را دنبال می‌کند. درحالی‌که جزئیاتی درباره این به‌روزرسانی اعلام نشده است، اما گورمن قبلا به برنامه‌های اپل برای رونمایی از نسخه پیشرفته سیری با سیستم هوش مصنوعی جدید و همچنین ویژگی‌های جدید برای بهبود تکمیل خودکار در برنامه سیری و پیامرسان خودکار اشاره کرد.

بلومبرگ گزارش داد، همچنین انتظار می‌رود ادغام هوش مصنوعی مولد در ابزارهای توسعه مانند Xcode توسعه برنامه را ساده کند. برنامه‌های بهره‌وری مانند Pages و Keynotes نیز ممکن است به‌روزرسانی‌هایی را ببینند که توسط هوش مصنوعی مولد هدایت می‌شوند.

 

نسخه بتای iOS ۱۸پس از کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC برای انتشار در ژوئن۲۰۲۴ تنظیم شده است و رونمایی رسمی برای سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. گورمن به اپل پیشنهاد داده است که به‌زودی اطلاعات بیشتری را فاش کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید