این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد

کدخبر: ۶۲۵۹۸۹
اقتصادنیوز :جعفری سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد و 2 برابر اسفناج آهن دارد به همین دلیل مانع ریزش مو میشود. جعفری آهن بدن را تامین می کندو خوردن آن برای زنان واجب است.
این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازصد آنلاین ، جعفری سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد و  2 برابر اسفناج آهن دارد به همین دلیل مانع ریزش مو میشود.  

جعفری یک منبع غذایی مناسب برای دریافت ویتامین‌های A، C و K است

این گیاه علاوه بر دارا بودن ویتامین‌هایی که نام‌شان برده شد، منبع بسیار خوبی از منیزیم، پتاسیم، آهن، فولیک اسید و کلسیم است. این نکته را هم به یاد داشته باشید که عصاره گیاه جعفری می‌تواند در کاهش سطح قند خون بسیار مفید باشد و به همین دلیل استفاده آن به بیماران دیابتی به شدت توصیه می‌شود. جعفری به دلیل دارا بودن مواد مغذی می‌تواند در سلامت بدن تاثیر بسزایی بگذارد. یکی دیگر از تاثیرات مفید این سبزی پرفایده، خاصیت سم‌زدایی آن است.

از آنجایی که کبد وظیفه اصلی دفع سموم بدن را بر عهده دارد، حفظ سلامت آن بسیار مهم است؛ اما با توجه به سبک زندگی و روش‌های تغذیه‌ نامناسب امروزی، سلامت این عضو مهم از بدن می‌تواند در معرض خطرات و عوارض جبران‌ناپذیری قرار بگیرد؛ پس بهتر است با رعایت رژیم‌های مناسب غذایی تا آنجا که می‌توانیم از بروز خطرات احتمالی در کبد جلوگیری کنیم.

به دلیل این‌که مصرف جعفری در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر بوده و می‌تواند از بروز بسیاری از امراض جلوگیری کند، بهتر است با مصرف روزانه عصاره این گیاه همراه با دو عدد لیمو ترش، به کمک کبد خود بشتابید تا سموم ناشی از تغذیه نامناسب فست‌فودها، غذاهای چرب و مواد قندی که در بدن تجمع کرده‌اند، دفع شده و سلامت بدن‌تان تضمین شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21111/ش

[دیگه نیازی به رنگ مو نیست!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید