جراحی اورژانسی وزیر رئیسی در هرمزگان+ فیلم

کدخبر: ۶۲۶۰۲۸
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در سفر به بندرعباس، چشم یک دختر بستری در اورژانس بیمارستان شهید محمدی را مداوا کرد.
جراحی اورژانسی وزیر رئیسی در هرمزگان+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت که همراه با رییس جمهور به هرمزگان سفر کرده بود، با حضور سرزده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ضمن بازدید میدانی از خدمات بیمارستان، یک دختر  خردسال را که به دلیل ریخته شدن چسب مایع در داخل چشم به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بود، تحت عمل سرپایی قرار داد و مداوا کرد.

 در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، در مجموع بهره‌برداری از ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی شامل افتتاح بیمارستان، مرکز بهداشتی و درمانی، خانه بهداشت، پایگاه سلامت، اورژانس هوایی، تجهیزات درمانی و ام آر آی آغاز شده است؛ علاوه بر این پروژه‌ها بیمارستان‌های فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و توسعه بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک نیز افتتاح می‌شود.

خبر مرتبط
وزیر بهداشت داغدار شد / رئیسی تسلیت گفت

اقتصادنیوز : ​رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر همسر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.

در سفر روز پنجشنبه و جمعه این هفته رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی استان به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خبر مرتبط
وزیر بهداشت: طرح پزشک خانواده ناموفق بود

وزیر بهداشت از پزشک خانواده به عنوان یک طرح ناموفق در حوزه سلامت کشور نام برد.

۱۰۰ درصد تسهیلات سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی نیز تامین و پرداخت شده است.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید