آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان/ بمب‌های نقل و انتقالات پرسپولیس در راه است؟

کدخبر: ۶۲۶۰۴۵
اقتصادنیوز: تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی، به دنبال جذب بازیکن در خطوط مختلف ترکیب است.
آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان/ بمب‌های نقل و انتقالات پرسپولیس در راه است؟

به گزارش اقتصادنیوز، باشگاه پرسپولیس که این روزها در اردوی امارات مشغول آماده سازی برای رقابت های نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر است، حضور جدی هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشته است و به نظر می رسد پس از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی این تیم، ثبات به اردوی سرخپوشان بازگشته است.

مربی جدید قرمزها به تازگی خواستار به خدمت گرفتن یک مهاجم گلزن برزیلی شده است و به نظر می رسد مدیران باشگاه هم توانسته اند روند مذاکرات را با این بازیکن به خوبی پیش برده و به توافقات ابتدایی دست پیدا کنند.

خبر مرتبط
تمرینات سنگین و تاکتیکی پرسپولیس در اردوی دوبی

اقتصادنیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی دوبی تمرین سنگین و تاکتیکی را برگزار کرد.

ویلن موتا، نام این مهاجم است که به نظر می‌رسد کار انتقال اش به پرسپولیس را باید تمام شده دانست مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. او در تیم فوتبال بانکوک یونایتد تایلند بازی کرده است و سابقه آقای گلی در لیگ فوتبال این کشور را هم دارد.

با توجه به جدایی میلاد سرلک به دلیل خدمت سربازی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی وی به سراغ محمدخدابنده‌لو رفت و بعد از کش و قوس‌های فراوان این هافبک در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

گفته می‌شود اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلی رخ ندهد باشگاه پرسپولیس در این هفته از این ۲ بازیکن رونمایی خواهد کرد.

در این میان باید دید که در نهایت سرخپوشان نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را با چه بازیکنانی آغاز خواهند کرد تا کورس قهرمانی را با قدرت به مانند نیم فصل اول سپری کرده و شانس قهرمانی خود را بالا نگه دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید