اولیایی: آمدن من به استقلال شایعه است/ موفقیت در اختلافات نیست!

کدخبر: ۶۲۶۱۸۹
اقتصادنیوز: مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: موفقیت در اختلافات نیست و علی خطیر و جواد نکونام باید متحد باشند تا روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد.
اولیایی: آمدن من به استقلال شایعه است/ موفقیت در اختلافات نیست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کاظم اولیایی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی این رسانه با اشاره به شایعاتی که درباره حضورش در استقلال مطرح می‌شود، اظهار داشت: این شایعات به دور از واقعیت است. من در اتحادیه فوتبال مشغول ایجاد ساختار جدید هستم و حضور در باشگاه استقلال مقدور نیست.

خبر مرتبط
آخرین خبر از واگذاری استقلال پرسپولیس؟

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: هنوز تصمیم خاصی برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است.

وی افزود: من به عنوان یک مدیر استقلالی هرگاه که مدیران این باشگاه نیاز به کمک، مشاوره و هم‌فکری داشته‌اند، دریغ نکرده‌ام و اگر کاری از دستم بر آمده، آن را انجام داده‌ام.

خبر مرتبط
جدیدترین خبرها از نقل و انتقالات استقلال/ پشت پرده جلسه نکونام و خطیر

اقتصادنیوز: باشگاه استقلال در تلاش است تا نقل و انتقالات زمستانی را پرقدرت به پایان رسانده و بتواند بازیکن مهم و موثری را جذب کند.

مدیرعامل اسبق استقلال، خاطرنشان کرد: اخباری که درباره حضورم در استقلال مطرح شده واقعیت ندارد. اینکه چنین شایعاتی چطور و چگونه مطرح شده است هم، از آن بی خبر هستم.

اولیایی درباره اختلافات علی خطیر و جواد نکونام گفت: هر باشگاه باید ساختاری داشته باشد و در ساختار، مسئولیت هر بخش مشخص است.

وی گفت: موفقیت در اختلافات نیست. موفقیت در اتحاد و همگرایی است و هر مجموعه‌ای که به موفقیت رسیده، متحد و همفکر بوده‌اند. علی خطیر و جواد نکونام باید متحد باشند تا روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید