ضربه کاری حماس به کاروان زرهی ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۲۶۳۶۶
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) از انهدام ۴۳ خودروی زرهی اسرائیل توسط مجاهدان این گردان‌هاخبر داد.
ضربه کاری حماس به کاروان زرهی ارتش اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابوعبیده گفت مجاهدان القسام ۱۵ نظامی صهیونیست را هم از فاصله صفر به قتل رسانده، یک نظامی را با تفنگ تک‌تیراندازی هدف قرار داده و ده‌ها نظامی دیگر را هم در ۱۷ عملیات نظامی مختلف اعم از هدف قرار دادن با راکت‌های ضدزره، ضدنفر، ضد استحکامات و سلاح تیربار کشتند یا زخمی کردند.

خبر مرتبط
برنامه ریزی حماس برای سفر مهم به قاهره بهم خورد

اقتصادنیوز : منابع مصری و فلسطینی از تعویق سفر برنامه‌ریزی شده هیات جنبش حماس به قاهره برای بررسی طرح آتش‌بس پیشنهادی نشست پاریس خبر دادند.

وی خاطرنشان کرد مجاهدان این گردان‌ها طی روزهای اخیر ۴۳ خودروی زرهی اشغالگران را در مناطق مختلف نوار غزه به طور کلی و جزئی منهدم کرده‌اند.

ابوعبیده تأکید کرد مجاهدان قسامی دهانه یک تونل را هم پس از ورود نظامیان اسرائیلی منفجر کردند و ۴ کوادکوپتر را تحت کنترل گرفتند.

خبر مرتبط
اعلام شرایط جدید گروه‌های مقاومت فلسطینی برای توافق با اسرائیل

اقتصادنیوز : گروه‌های مقاومت فلسطین بعد از رایزنی هایی که دیروز انجام دادند، شرایط خود برای آتش‌بس و تبادل اسرا با اسرائیل را اعلام کردند.

سخنگوی شاخه نظامی حماس افزود مجاهدان القسام نیروها و ادوات جنگی اشغالگران را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده و حملاتی موشکی را هم به تل آویو و مناطق اطراف آن انجام دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید