قتل پسر18ساله به‌خاطر نگاه چپ/ قاتل 21سال دارد

کدخبر: ۶۲۶۴۰۹
اقتصادنیوز: شامگاه پنجشنبه گزارش یک درگیری خونین در یکی از بوستان‌های پایتخت به پلیس اعلام شد. در جریان این درگیری، پسری 18ساله زخمی شد و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
قتل پسر18ساله به‌خاطر نگاه چپ/ قاتل 21سال دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری،  او تحت درمان قرار گرفت اما ساعتی بعد به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد و در این شرایط گزارش این درگیری مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

بررسی‌ها حاکی از آن بود که مقتول به همراه دوستش برای هواخوری به پارک رفته اما با چند نفر به‌دلیل نگاه چپ درگیر شده بود. دوست مقتول همزمان با درگیری توانسته بود عکس و فیلمی از درگیری تهیه کند و از شماره پلاک موتور عاملان قتل نیز عکس بگیرد که آن را در اختیار تیم جنایی قرار داد. با این سرنخ، متهم به قتل که پسری 21ساله بود شناسایی و دستگیر شد.

او در یک مغازه کار می‌کرد که اگرچه در بازجویی‌ها اصرار بربی گناهی داشت اما وقتی شواهد را علیه خود دید لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: روز حادثه، من و پسر عمویم بعد از پایان کارمان برای تفریح به پارک رفتیم.در آنجا 3 پسرجوان به ما چپ چپ نگاه کردند و من گفتم چرا این‌طوری نگاه می‌کنید؟ اما مقتول و دوستانش با لحن تندی جواب ما را دادند و همین باعث درگیری میان ما شد.

وی گفت: آنها مرا کتک زدند و در همین حین پسر عمویم به هواخواهی از من وارد درگیری شد. درجریان این درگیری، مقتول که چاقوی ضامن دار داشت چند ضربه به سمتم پرتاب کرد که باعث شد پیراهن و کاپشن من پاره شود. چاقو را از او گرفتم و ضربه‌ای به وی زدم و بعد من و پسرعمویم از ترس‌مان فرار کردیم. من واقعا قصد قتل نداشتم و به‌شدت پشیمانم.

متهم به قتل پس از اقرار به جنایت، با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید