پیام متفاوت منوچهر هادی برای یکتا ناصر

کدخبر: ۶۲۶۴۱۱
اقتصادنیوز : بعد از انتشار عکس یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که در کنار یک آقا ایستاده منوچهر هادی همسر سابقش درباره این عکس در صفحه شخصی اش توضیح متعجب کننده ایی داد.
پیام متفاوت منوچهر هادی برای یکتا ناصر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر جداییش از منوچهرهادی کارگردان معروف سینما را رسانه ای نمود، به تازگی استوری هایی از برف بازی خود در کنار دخترش سوفیا و یک آقا را منتشر کرد، انتشار عکس دو نفره خانم بازیگر در کنار یک مرد نه تنها موجی از واکنش کاربران را در پی داشت بلکه با واکنش منوچهر هادی نیز همراه بود. در ادامه استوری منوچهر هادی برای یکتا ناصر را مشاهده می کنید.

805

با آغاز بارش برف در تهران بازیگران و هنرمندانی چون شبنم مقدمی، سپیده خداوردی، مهران غفوریان، یکتا ناصر و...عکس هایی از خود و خانواده شان در حال درست کردن آدم برفی و برف بازی منتشر نمودند که در این میان عکس یکتا ناصر در کنار یک مرد غریبه بسیار وایرال شد تا اینکه منوچهرهادی بعد از دریافت دایرکت و کامنت هایی درباره این عکس در قالب استوری واکنش نشان داد و به معرفی این آقا پرداخت و نوشت:

یکتا و برادر نازنینش.

او همچنین از خانم بازیگر و مادر سوفیا به خاطر حال خوب دخترش و برف بازی او تشکر کرد.

یکتا ناصر و منوچهر هادی پس از جدایی نیز به خاطر دخترشان با یکدیگر ارتباط دوستانه دارند و در جشن تولد سوفیا هر دو شرکت کرده بودند. سوفیا هادی متولد 22 آذرماه سال 95 است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید