پایان خط کلاهبردار 7 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

کدخبر: ۶۲۶۵۶۴
اقتصادنیوز: فردی که با فروش یک دستگاه خودرو اقدام به کلاهبرداری 7 میلیاردی در استان چهارمحال و بختیاری کرده بود در دام پلیس افتاد.
پایان خط کلاهبردار 7 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران آگاهی استان فردی که با فروش یک دستگاه خودرو اقدام به کلاهبرداری 7 میلیاردی کرده بود در دام پلیس افتاد.

منوچهر امان‌اللهی گفت: با تلاش ماموران آگاهی چهارمحال و بختیاری فردی که با فروش یک دستگاه خودرو اقدام به کلاهبرداری ۷ میلیاردی کرده بود در دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با دریافت یک برگ مرجوعه قضایی از سوی فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی در فضای مجازی با چرب‌زبانی، فریب و نیرنگ خود را به عنوان پزشک معرفی و خودرویی را به شاکی فروخته و مبلغ را دریافت و متواری شده است و دیگر جوابگوی تلفن خود نیست.

امان‌اللهی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات مال باخته و یک سری تحقیقات بر روی سرنخ‌های به‌ جا مانده متهم را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی هویت فرد کلاهبردار شناسایی و از طریق سامانه سرامد مبلغ ۷ میلیارد ریال  از حساب‌های بانکی وی مسدود و به فرد مالباخته مسترد شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خریداران خودرو باید از واریز هر گونه وجه قبل از شناسایی دقیق فروشنده خودداری کنند چرا که در بسیاری از موارد به محض واریز وجه، فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس‌های خریدار نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید