کولاک شدید و ریزش بهمن ۲ محور در زنجان را مسدود کرد

کدخبر: ۶۲۶۵۸۴
اقتصادنیوز: جاده تهم -چورزق- طارم به دلیل ریزش بهمن و دندی - تخت سلیمان هک به علت کولاک شدید و نبود میدان دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
کولاک شدید و ریزش بهمن ۲ محور در زنجان را مسدود کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون جاده تهم -چورزق- طارم به دلیل ریزش بهمن و دندی - تخت سلیمان هک به علت کولاک شدید و نبود میدان دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

محمد محمدی افزود: هم اکنون در مسیرهای سلطانیه -خدابنده-همدان، زنجان به طارم و ابهر به خدابنده نیز کولاک و عدم ایمنی کافی گزارش شده است.

خبر مرتبط
کولاک شدید جاده سروآباد به پاوه را مسدود کرد + فیلم

اقتصادنیوز: برف و کولاک شدید جاده سروآباد به پاوه در محدوده گردنه ژالانه را مسدود کرد.

وی اضافه کرد:با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در برخی مناطق مختلف استان به تمامی رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیرها اقدام کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید