چراغ جشنواره فیلم فجر در شیراز روشن شد

کدخبر: ۶۲۶۵۹۰
اقتصادنیوز: روز نخست جشنواره فیلم فجر در شیراز با استقبال پرشمار طرفداران هنر هفتم همراه شده است.
چراغ جشنواره فیلم فجر در شیراز روشن شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجر در شیراز آغاز شد.

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ میزبان جشنواره فیلم فجر است و امروز (۱۶ بهمن) پس از رویا شهر، "نبودنت" به کارگردانی و تهیه کنندگی کاوه سجادی حسینی را اکران می‌کند.
تالار حافظ به عنوان دیگر میزبان جشنواره فیلم فجر در شیراز، در ۲ نوبت ۱۹ و ۲۱:۳۰ "شه سوار" و "صبح اعدام" را اکران کرد و سینما شیراز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ "آپاراتچی" قربانعلی طاهرفر و یکی از آثار کودک و نوجوان جشنواره فجر امسال یعنی "ظاهر" را اکران میکند.

تالار حافظ در ادامه اکران‌های خود در جشنواره فجر امسال هر روز تا ۲۲ بهمن ماه، در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان آغوش باز و نبودنت، مجنون و آپاراتچی، بهشت تبهکاران و شکار حلزون، قلب رقه و آسمان غرب، رویا شهر و پرویزخان و شمشیر و اندوه و باغ کیانوش است.

پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب هر روز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به ترتیب فیلم‌های آپارتچی و آغوش باز، شکار حلزون و قلب رقه، آسمان غرب و ظاهر، پرویز خان و شه‌سوار، باغ کیانوش و تابستان همان سال و احمد و مجنون را نمایش می‌دهد.

سینما شیراز نیز در ادامه، هر روز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به ترتیب میزبان مجنون و قلب رقه، صبح اعدام و شه‌سوار، نبودنت و احمد، تابستان همان‌سال و آغوش باز، شکار حلزون و بهشت تبهکاران و آسمان غرب و رویا شهر است.

از ۱۷ فیلم جشنواره فجر که در اختیار سینماهای فارس قرار گرفته، ۱۰ فیلم در هر سه سینمای هنر شهر آفتاب، سینما شیراز و تالار حافظ اکران می‌شوند، "شمشیر و اندوه" تنها در تالار حافظ به نمایش در می‌آید و فیلم‌های صبح اعدام، پرویزخان، باغ کیانوش، ظاهر، احمد و تابستان همان سال نیز تنها ۲ اکران دارند.
روز نخست جشنواره فیلم فجر در شیراز با استقبال پرشمار طرفداران هنر هفتم همراه شده است.

به گفته معاون امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هر شب پس از سانس نخست اکران در تالار حافظ جلسه نقد و بررسی فیلم‌ها نیز برگزار می شود.

جشنواره فیلم فجر در استان فجر تا ۲۲ بهمن ماه با ۴۲ نوبت اکران ادامه دارد و علاقمندان به تماشای فیلم‌های امسال جشنواره می‌توانند با مراجعه به https://www.irantic.com بلیت تهیه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید